همایش بزرگداشت هفته وحدت در  رازی قطور خوی برگزار شد
کد خبر: 4173213
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

همایش بزرگداشت هفته وحدت در  رازی قطور خوی برگزار شد

همایش بزرگداشت هفته وحدت در  رازی قطور خوی با حضور فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.

سردار محمدباقر علایی، فرماده سپاه خویبه گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدباقر علایی، فرماده سپاه خوی، امروز 13 مهر در همایش بزرگداشت هفته وحدت که با حضور مسئولان، روحانیون اهل سنت و تشیع در بخش رازی قطور خوی برگزار شد، گفت: امروز مهم‌ترین نیاز دنیای اسلام، وحدت و همدلی است و دولت‌های اسلامی و مسلمانان با حفظ وحدت می‌توانند نام اسلام را در جهان سرافراز نگه دارند.

وی افزود: نامگذاری هفته وحدت توسط امام خمینی(ره) هر فرصتی را از دشمنان برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی گرفته است و هفته وحدت، فرصت مغتنم و ارزشمندی برای گرامیداشت یاد پیشگامان اتحاد اسلامی از جمله معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در جوامع اسلامی است.

فرمانده سپاه خوی اظهار داشت: وحدت طایفه‌ها و قومیت‌های مختلف در ایران اسلامی مهم‌ترین دستاورد انقلاب است، ولی این وحدت و یکدلی به سادگی به دست نیامده و در سایه خون پاک شهداء حاصل شده است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم و باید این وحدت را نسل به نسل انتقال بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: بايد همه با حفظ وحدت و يكپارچگی به دور از هرگونه رفتارهای حزبی، سياسی و مذهبی زمينه‌ساز دلگرمی و اميد در جامعه باشند و این مهم زمانی محقق می‌گردد، که ما به معنی اخص کلمه وحدت را با قلب و روح‌مان به‌وجود بیاوریم.

علایی اضافه کرد: کسانی که چشم دیدن ایران قوی را ندارند، وحدت اقوام و مذاهب را نشانه رفته‌اند كه بايد هوشيار و آگاه به مسائل باشيم و مقابل این سری توطئه‌ها با همه توان خود بایستیم.

انتهای پیام
captcha